Tuesday, April 15, 2008

Tunecard debit card daripada Tunemoney.com : Your online shopping solution



Tunecard: Visa debit card

Saya yakin ramai yang berminat untuk online shopping tapi membatalkan niat disebabkan beberapa sebab samada tiada online payment processor seperti paypal atau tidak tahu bagaimana untuk membuat bayaran. Disebabkan kebanyakannya menerima bayaran melalui Visa atau Mastercard. Mungkin ada yang terfikir mula ingin apply credit card sendiri. Tetapi terpaksa membatalkan niat disebabkan tidak layak.

Disini saya ada suggestion, apakata jika guna sahaja Tunecard, dengan adanya Tunecard daripada Tunemoney.com Online shopping kini menjadi lebih mudah. Hanya perlu apply secara online, initial deposit dengan online banking anda dan tunggu selama 7 hari untuk collect card di pejabat pos berdekatan! Sekejap je kan? Sebelum ni saya gunakan card ni untuk verify paypal dan withdraw duit dari paypal.

Disebabkan ia adalah debit card, dimana anda perlu load/topup sebelum menggunakannya (prepaid), anda tak perlu bimbang degan hutang atau overspending malah anda juga boleh menggunakannya dimana2 branch dengan lambang "visa" di seluruh dunia.

More info? lawati Website Tunemoney

No comments: