Monday, April 14, 2008

Make extra income online

Pernah dengar tak bux.to atau uronlinebux.com ?
Rasanya mesti ramai yang tak pernah dengar. Ok sedikit intro, bux.to dan uronlinebux.com antara PTC (Pay to Clicks) business yang agak famous ketika ini. Kenapa di panggil PTC? Ini adalah kerana anda sebagai members akan di bayar komisen untuk setiap iklan yang anda klik, bux.to dan uronlinebux.com sebagai medium untuk pengiklan mengiklan iklan mereka.

Main business bux.to dan uronlinebux.com adalah advertising, dimana setiap member boleh klik iklan dan collect 1 sen usd untuk setiap iklan,Bila da dapat paling kurang 10usd, cashout request boleh dibuat samada dibayar ke akaun Alertpay (payment processor akin to paypal) atau ke Buxto Mastercard Debit Card (untuk buxto premium member). Yang menariknya, anda dijamin dapat pulangan anda kerana Alertpay support bank2 di malaysia,whicj meant anda boleh withdraw pulangan anda ke mana2 bank. Yang lebih menarik adalah dengan adanya Buxto Mastercard, setiap payout dibayar terus ke dalam card. Dan anda boleh membuat pilihan samada withdraw duit dari ATM (dengan symbol mastercard) atau shopping.

Untuk Pengiklan pula ,
anda boleh iklankan iklan anda.. dengan serendah 19.1o usd untuk 1000 gerenti trafic! Ini la masanya jika anda ingin iklan anda di lihat worldwide.

bux.to dan uronlinebux.com BUKAN Autosurf, Multi-Level Marketing, Pyramid, Ponzi, Matrix atau skim cepat kaya. Bux.to cuma cara innovatif, antarabangsa percuma yang menyediakan peluang untuk advertisers mencapai ribuan potential customer display iklan mereka. klik link dan view website selama 30 saat. Anda dibayar 0.01USD untuk setiap website anda view dan 0.01USD untuk setiap website member (orang bawah anda view). Payment requests boleh dibuat setiap hari, dan akan didebitkan kedalam akaun alertpay anda, dengan minimun request 10 dollar atau ke Mastercard Debit Card Dengan minimun request 75usd. Selepas didebit di alertpay. Terpulang kepada anda untuk simpan di alertpay atau transfer ke paypal . atau shopping online, beli akaun rapidshare, beli akaun megaupload, ebay..bla bla atau keluarkan ke bank anda ..

Contoh pulangan
Klik 10 ads/day = 0.10USD
20 member klik 10 ads/day = 2.00USD
Pulangan harian = 2.10USD
Pulangan mingguan = 14.70USD
Pulangan bulanan= 63.00USD

itu untuk 10 klik, dan 20 member klik, bayang kan jika anda klik ads sehingga 50 sehari dan member dibwh anda seramai 100++ (Yang boleh dibeli) . automatik paling kurang 100 dollar seminggu, ke dalam akaun alertpay anda (register percuma!!), cuma nak verified kena send scan punye driving lesen ngan bill elektrik..agak leceh tapi kejap je. xmcm paypal yg kena verify pakai credit card berminat?

Join sekarang! klik bawah



Payment processor powered by Alertpay

No comments: